środa, 12 kwietnia 2017

Przed WIELKANOCĄ

W ostatni dzień przed feriami świątecznymi sami redagowaliśmy posty na bloga. Jak nam poszło?
                           Poczytajcie!
Na wf-ie graliśmy w nową zabawę "Kto szybciej" i rzucaliśmy do kosza. Pięciolatki miały dziś występ.Szukaliśmy jajek niespodzianek. Mieliśmy język angielski. Pani oddała nam sprawdziany i dostałem 5 z matematyki. Patryk
Dzisiaj w szkole był występ. No, ale nie taki zwykły, bo wystąpiły pięciolatki. Przed występem cała szkoła szukała czekoladowych jajek, które pochowała tajemnicza osoba. Wiecie kto to? Na wf graliśmy w "Kto szybciej". Zabawę wymyśliła nasza pani. To był fajny dzień. Marysia
Cześć! Jestem Klaudia i chciałabym wam opowiedzieć o moim dniu w szkole. Dzisiaj pani mnie zaskoczyła na wf-ie. Pani wymyśliła zabawę pt."Kto szybciej" i było super. Na trzeciej lekcji pani od angielskiego schowała czekoladowe jajka.  Klaudia

Dzisiaj w szkole pani schowała jajka. Później je szukaliśmy i było fajnie. Pani też rozdała sprawdziany, były ładne oceny. Julia 
Dzisiaj mieliśmy ostatni dzień w szkole, bo jutro zaczynają się ferie świąteczne. Na pierwszej lekcji mieliśmy wf. Graliśmy w zabawę "Kto szybciej". Później pani od angielskiego schowała jajka czekoladowe. Ja znalazłam jedno jajko. Potem był występ pięciolatków. Julia
Dzisiaj w naszej szkole był coś niesamowicie fajnego, bo schowano w szkole 15 czekoladowych jajek. Był też ładny występ pięciolatków.   Patryk
Na wf-ie poznaliśmy nową grę "Kto szybciej". Na trzeciej przerwie szukaliśmy pisanek. Pani dała nam sprawdziany, dostałem 5. Był występ pięciolatków o Zmartwychwstaniu Jezusa. Na ostatniej lekcji pisaliśmy posty na bloga, o tym co działo się w szkole. Kacper
 Dzisiaj na pierwszej lekcji byliśmy na wf. Później był angielski, a po angielskim nasza pani dawała nam sprawdziany z matematyki. Wiedziałam, że dostanę czwórkę z plusem. Wiktoria
W szkole zaskoczyło mnie to, że na wf-ie nie było koszykówki ani siatkówki. Była za to bardzo fajna zabawa"Kto szybciej?". Po wf-ie była matematyka na której dostaliśmy sprawdziany.  Michał
Dzisiaj szukaliśmy wszyscy na przerwie jajek wielkanocnych. Potem pięciolatki przedstawiły nam "Zmartwychwstanie Pana Jezusa". Po pięciolatkach krótkie przedstawienie o króliczku zrobiła klasa II.  Zuzia
Dzisiaj poszliśmy na wf. Na wf graliśmy w "Kto szybciej". Po wf mieliśmy angielski. Na lekcji polskiego czytaliśmy bloga Ali, a na przerwie szukaliśmy kolorowych jajek.  Weronika
Dzisiaj w szkole pani od angielskiego powiedziała nam, że będziemy szukać jajek na przerwie. Drrr!!!-zadzwonił dzwonek. Wszyscy byli na korytarzu i szukali jajek. Ja nie znalazłam ani jednego, a Julka znalazła dwa. Nikola
Dzisiaj na wf graliśmy w "Kto szybciej". Pięciolatki wystąpiły w wielkanocnym teatrzyku. Druga klasa też zrobiła teatrzyk na WIELKANOC. Czytaliśmy czytankę "Blog Ali". Szukaliśmy jajek na korytarzu. Pisaliśmy też posty na bloga. Pani nagrodziła pięć najładniejszych postów czekoladowymi jajeczkami. Kuba
 Cześć! Dzisiaj jest ostatni dzień w szkole przed Wielkanocą, a u nas w szkole same atrakcje. Graliśmy na wf-ie  w grę "Kto szybciej"i pięciolatki wystąpiły dla całej szkoły. Cieszę się, że już wkrótce święta. Ania






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz